Kalla samtal

Bara ordet kan ge även den erfarne säljaren rysningar. Det är något läskigt med att lyfta luren och ringa någon okänd. Det är också en bransch som vägrat ändra sig trots att samhället vi lever i har utvecklats.
De företag som idag inte förstår att konsten att ringa och bearbeta kalla prospekts är förändrat kommer att bli omsprunget av sina konkurrenter.
Att bearbeta nya kunder över telefon är inte som förr. Företag och säljare måste anpassa sig för den nya tiden och ändrar sitt tänk kring varför och hur man gör kalla samtal.

Kalla samtal i modern tid är en blandning av telefon, linkedIn och mail beroende på vem du vill nå, varför du vill nå den personen och vad målet med samtalet är.

I kursen går vi igenom varför, vem och hur för att Nå kunden och få resultat.

Kursen lämpar sig både som halvdag och heldagskurs

 

Befintliga kunder. Uppföljning, service och merförsäljning.

Det är enklare att sälja till en befintlig kund än att hitta nya.
I kursen går vi igenom vikten av återkommande kundkontakter. Att skapa bra kundrelation som ger både trogna kunder och högre försäljning.

Kursen lämpar sig både som halvdag och heldagskurs

 

Vill du veta mer?
Fyll i formuläret så hör vi av oss.

    Ditt namn (obligatorisk)

    Din epost (obligatorisk)

    Ämne

    Ditt meddelande